معرفی بهترین ابزار, مقالات

معرفی برترین ابزارآلات برقی برند باس

معرفی برترین ابزارآلات برقی برند باس

ابزارآلات باس Boss

برند باس از محبوب ترین برندهای ابزارالات در ایران است. محصولات برند باس به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا نسبت به قیمت هایشان جزو پرفروش‌ترین ابزارآلات در ایران هستند. به‌طور کلی کیفیت مطلوب، تنوع مدل ها، لوازم یدکی در دسترس و سهولت تعمیر آن‌ها و به‌خصوص قیمت ابزارهای باس از دلایل محبوبیت و موفقیت این برند در ایران است. در این مقاله قصد داریم این برند را به‌طور کامل به شما معرفی کنیم و برخی از بهترین محصولات ساخت این برند را برای شما شرح دهیم. لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

محصولات باس (Boss) ساخت کجاست؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید بدانید ابزار باس ساخت کجاست و مارک boss مال کدام کشور است؟ باید بگوییم که  محصولات برند باس ساخت کشور چین است و به سفارش ایران در این کشور طراحی و تولید می شوند. بیشتر محصولات این برند، ابزارآلات برقی و شارژی بوده و به منظور مصارف خانگی و نیمه صنعتی تولید می شوند. با وجود تحریم های علیه ایران و عدم واردات محصولات، به ویژه ابزارآلات باکیفیت خارجی؛ خرید ابزارآلات این برند با توجه به قیمت مناسب، کیفیت مطلوب، در دسترس بودن لوازم یدکی و تنوع بالای محصولات انتخاب درست و هوشمندانه ای است که به شما پیشنهاد می دهیم.

کیفیت ابزار باس

همه خریداران به دنبال محصولی با کیفیت بالا و قیمت پایین هستند و ابزارآلات برند باس در مقایسه با سایر رقبای هم سطح خود، قیمت پایین و مقرون به صرفه تری دارند. محصولات برند محبوب Boss از کیفیت بسیار بالا و مطلوبی برخوردارند و همه کاربران از این محصول رضایت نسبی دارند. شما می توانید محصولات مارک باس را با ضمانت و اصالت کالا و اطمینان خاطر از فروشگاه ابزار آلات عالمی خریداری کنید.

شرکت باس

استراتژی تمام شرکت ها و کمپانی های بزرگ یکسان نیست و هر کدام برنامه های خاص خود را با توجه به هدف، موقعیت و نقاط ضعف و قوت خود برای معرفی و شناخت برند خود دارند. در میان تمام شرکت های تولید کننده ابزارآلات، شرکت باس توانسته است سهم گسترده ای از فروش را داشته باشد و در کشور ما به دلیل تحریم ها و قیمت بالای قطعات یدکی برند های دیگر خرید محصولات باس از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

برترین محصولات برند باس

در این قسمت از مقاله برخی از بهترین و محبوبترین ابزارآلات برقی و شارژی این برند را به شما معرفی می کنیم. تا با شناخت بیشتر و بهتر این محصولات بتوانید تصمیم دقیق تر و آگاهانه تری در رابطه با خرید و استفاده و یا عدم استفاده از محصولات این برند بگیرید. لازم به ذکر است که این محصولات در مدل های مختلف و با توان و ویژگی های متفاوتی تولید و عرضه می شوند.

 

دریل شارژی باس

انواع دریل شارژی های باس از محبوبترین و پرفروش ترین ابزارالات باس می باشند. این دریل ها بدلیل وزن سبک، کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب نسبت به سایر دریل های شارژی موجود در بازار از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. دریل های شارژی باس در مدل های بسیار متنوعی تولید و عرضه می شوند. این دستگاه ها با توان های 12ولت، 18ولت، 20ولت، 24ولت، 25ولت و... با ویژگی ها و ظواهر متفاوتی به فروش می رسند. دریل های شارژی باس، هم به‌صورت تکی و بهمراه باتری و شارژر و هم به‌صورت مجموعه و کیت هایی به همراه لوازم کامل مثل انواع مته و سایر لوازم مورد نیاز تولید می شوند. با خرید این مجموعه و کیت دریل های شارژی دیگر نیازی به سایر لوازم و قطعات مورد نیاز برای سوراخ کاری متریال های مختلف و باز و بسته کردن پیچ ها ندارید.

دریل شارژی زرد

اینورتر جوشکاری

دستگاه های اینورتر جوشکاری، نوعی از دستگاه های جوشکاری هستند؛ که از تکنولوژی بالایی برخوردارند و نسبت به دستگاه جوش های قدیمی، کوچکتر و سبک‌تر می باشند. اینورتر های جوشکاری برند باس کیفیت بسیار بالایی دارند و توانسته اند با دستگاه های مشابه و باکیفیت ایرانی رقابت کنند. دستگاه های اینورتر جوشکاری باس نیز مانند سایر ابزارالات این برند با توان های مختلف و در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شوند. اینورتر تفنگی نوعی از دستگاه های اینورتر جوشکاری جدید و بروز است که انجام کار جوشکاری را برای افراد، بسیار ساده می کند.

فرز و مینی فرز باس

ابزار فرز و مینی فرز باس از پر استفاده ترین و پرفروش ترین ابزارالات برقی هستند. از این دو ابزار برای مصارفی چون بریدن، تراش دادن، پولیش و شکل دادن انواع اجناس سفت و سخت استفاده می شود. انواع فرز و مینی فرز های باس همانند سایر ابزارالات این برند، از کیفیت و قیمت بسیار مطلوبی برخوردارند. طراحی اصولی، خوش دستی و وزن نسبتا سبک این محصولات نسبت به محصولات سایر برند ها به ویژه برند ها ساخت چین، از دلایل محبویت دستگاه های فرز و مینی فرز باس است.

دریل بتن کن باس

دریل بتن کن باس نوعی از دریل است؛ که از آن برای تخریب و سوراخ کردن متریال هایی مثل بتن آجر و سنگ استفاده میشود. انواع بتن کن های سه کاره، چهار شیار و پنج شیار باس، از بهترین بتن کن های موجود در بازار هستند. این محصولات بدلیل کیفیت بالای قطعات بسیار محبوب هستند.

کارواش باس

کارواش شارژی باس ابزاری است که برای شست و شو و نظافت ماشین، ساختمان و انواع سطوح کاربرد دارد. برند باس با تولید انواع کارواش های دینامی و ذغالی، برقی و شارژی با توان های متنوع و برای انواع مصارف خانگی و صنعتی سهم قابل قبولی را از بازار کارواش ها در اختیار دارد. این برند امروزه با تولید کارواش شارژی های بسیار سبک و کم حجم و تقریبا بی صدا تنوع قابل توجهی در بازار انواع کارواش های خانگی به‌وجود بیاورد.

همچنین ببینید: کارواش شارژی باس

انواع اره های برقی و شارژی باس

برند باس در سال های اخیر توانسته است، با تولید انواع اره های مختلف و با منابع تغذیه شارژی، برقی و بنزینی و در مدل ها و کاربری های گوناگون مثل، اره های زنجیری، پروفیل بر، فارسی بر، افقی بر، عمود بر، گرد بر، دیسکی لیزری و سایر اره های مورد نیاز کاربران، تنوع محصول بالایی را در بازار این نوع از ابزار به‌وجود بیاورد.

جدای از محصولات نام برده شده در قسمت بالا، این برند محصولات متنوع دیگری نیز عرضه میکند. به‌طوری که اگر روزی نیاز به یک ابزار پیدا کردید، ابزارالات برند باس قطعا یکی از گزینه های موجود برای شما خواهد بود. انواع دریل، چکش تخریب، بکس بادی، دستگاه بلوور، دستگاه پولیش، کمپرسور هوا، اتولوله سبز و بسیاری از ابزارالات برقی و شارژی از دیگر محصولات تولیدی برند باس هستند، که طرفداران و خریداران بسیاری دارند. که بدلیل طولانی نشدن این مقاله از توضیح در خصوص آنها جلوگیری کردیم.

همچنین ببینید: اره زنجیری شارژی باس

نمایندگی محصولات باس در تهران

فروشگاه عالمی تولز یکی از فروشگاه های معتبر و با تجربه در زمینه فروش انواع ابزارآلات از تمام برند های معتبر در بازار حسن آباد تهران است که هم به صورت حضوری و هم مجازی اقدام به فروش انواع ابزار می کند و شما عزیزان می توانید با اطمینان تمام محصولات برند باس را با اطمینان خاطر و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

گارانتی محصولات باس

ابزارآلات و محصولات برند باس Boss در ایران فاقد هرگونه گارانتی و وارانتی می باشند. این برند هیچ تضمینی در قبال خراب شدن و ایرادات به‌وجود آمده در محصولات ندارد. یکی از اصلی ترین دلایل این برند در خصوص عدم ارائه ضمانت نامه شرکتی برای محصولات قیمت بسیار پایین این محصولات است.

حتما با شنیدن این جمله که تمامی ابزارالات برند باس فاقد گارنتی هستند متعجب شده اید و با خودتان میپرسید که آیا خریدن محصولات این برند کار درستی است یا خیر؟

لازم به ذکر است که تمامی ابزارالاتی که به‌صورت آنلاین خریداری میکنید، موظف به داشتن ضمانت نامه سلامت و اصالت محصول می باشند. یعنی شما قطعا کالای سالم و سلامتی رو خریداری میکنید. اما در خصوص نگرانی بابت خرابی های احتمالی آینده، باید به شما بگوییم که اولاً، محصولات تولیدی باس امتحان خودشان را پس داده اند و تجربه کاربران این ابزارالات این حرف را تایید میکند. دوماً در صورتیکه ابزارالات این شرکت خراب شوند، لوازم یدکی تمامی محصولات آنها در دسترس است و و به سادگی تعمیر می شوند.

پیشنهاد ما

در این مقاله در خصوص برند باس و نقاط ضعف و قدرت آن صحبت کردیم؛ و بهترین و پرطرفدار ترین محصولات آن را معرفی کردیم. با توجه به کیفیت و قیمت محصولات و از سمتی، نداشتن گارانتی و ضمانت نامه محصولات این شرکت، تصمیم به خرید یا عدم خرید محصولات باس، نیاز به بررسی و تفکر دارد. پیشنهاد ما بعنوان فروشنده و توزیع کننده انواع ابزارالات به شما این است که با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات در بازار، حتما قبل از خرید و سفارش هرگونه ابزاری با ما تماس بگیرید؛ و با توجه به نیاز ها، نوع ابزار، و سرمایه مورد نظرتان مشاوره رایگان دریافت کنید. تا بهترین ابزار مورد نیازتان را به بهترین قیمت تهیه کنید.

2 دیدگاه در “معرفی برترین ابزارآلات برقی برند باس

  1. امیررضا گفت:

    برند باس بهترین کیفیت رو داره و قیمت مناسبی در مقایسه با بقیه برند های موجود داره و من از محصولات این برند واقعا راضیم.

  2. وحید گفت:

    سلام برند boss گارانتی هم داره ؟ سایتشون چیه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *